Vul vandaag nog de online vragenlijst in het VECOZO Zorginkoopportaal in!  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
Bekijk hier de online versie
 
Mei 2024
Vragenlijst huisartsenzorg

In deze nieuwsbrief informeren we u graag over de online vragenlijst in het VECOZO Zorginkoopportaal voorafgaand aan de nieuwe contracteerperiode 2023-2025. Zoals nu gepland, staat de vragenlijst in het VECOZO Zorginkoopportaal van 1 oktober tot en met 31 oktober 2022 voor u open.

Let op: op het moment van schrijven is nog niet bekend wat de effecten zijn van het opschorten van de instemming van de LHV met het IZA op onder meer de beoogde prestatie MTVDP. Ook is op dit moment niet duidelijk wanneer die bekend worden. Het kan betekenen dat het openstellen van onze vragenlijst hierdoor vertraging oploopt, waarvoor onze excuses. De vragenlijst zal voldoende tijd open staan dat u de gelegenheid heeft om u te beraden op de overeenkomst en deze in te vullen.

Vanaf 1 januari 2023 begint de nieuwe contracteerperiode van drie jaar. U heeft in ons inkoopbeleid kunnen lezen welke veranderingen we doorvoeren ten opzichte van de huidige contracteerperiode. Onze contractpartijen zijn bovendien van harte uitgenodigd op onze bijeenkomsten in oktober om meer informatie te ontvangen over de nieuwe contracteerperiode.

De vragenlijst heeft veel overeenkomsten met de vragenlijst van de huidige contracteerperiode. Echter, de voornoemde wijzigingen betekenen ook dat de vragenlijst hier en daar aangepast is. De grootste verschillen zitten in de contractmodules service & bereikbaarheid en overige S3-prestaties. We hebben de vragenlijst technisch ook aangepast, waardoor hij sneller laadt.

Om de administratieve last bij de huisarts zoveel mogelijk te beperken, tonen wij aan het begin van de vragenlijst de bij ons bekende gegevens. Indien u ten opzichte hiervan geen wijzigingen doorvoert en de bijbehorende documentatie destijds heeft aangeleverd, hoeft u de documentatie niet nogmaals aan te leveren. U dient wel de gehele vragenlijst te doorlopen, waarvoor u dus de gegevens zoals getoond in het begin kunt gebruiken. Voor de nieuwe of aangepaste vragen, hebben we vanzelfsprekend wel uw antwoorden nodig. Dit wijst zich vanzelf in de vragenlijst.

Zoals altijd geldt; wanneer de vragenlijst bevestigd is, is het niet meer mogelijk om terug te gaan en een wijziging door te geven.

Doordat de vragenlijst veel overeenkomsten heeft met de huidige vragenlijst, verwachten we weinig problemen bij het invullen ervan. Mocht u vragen hebben over de vragenlijst, dan kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling contractbeheer via huisartsen@zorgenzekerheid.nl. Mocht u inhoudelijke vragen hebben over de vragenlijst en de vergoedingen, dan kunt u ons bereiken via zorginkoop.huisartsen@zorgenzekerheid.nl. Graag verzoeken wij u in beide gevallen om uw praktijk-AGB-code in de onderwerpregel te vermelden.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en we kijken uit naar de voortzetting van onze prettige samenwerking.

Met vriendelijke groet,

Team zorginkoop huisartsenzorg en contractbeheer

 
 
 
Wat vindt u van deze e-mail?
-- ++
 
Volg ons op sociale media
instagram   facebook   linkedin   twitter
 

Deze e-mail is automatisch verstuurd door Zorg en Zekerheid. U kunt reageren via onderstaande link 'Reageren'.

Zorg en Zekerheid 2024 | Afmelden | Reageren | Privacystatement | Disclaimer | Website